Οι λύσεις τύπου A1, απαρτίζονται από το απαραίτητο λογισμικό, τα τερματικά (ψηφιακά ρολόγια παρουσίας προσωπικού) και τον προαιρετικό πρόσθετο εξοπλισμό. Οι λύσεις μας συνοδεύονται από σειρά δωρεάν ή/και προαιρετικών υπηρεσιών με σκοπό την εγκατάσταση ή/και την πλήρη τεχνική κάλυψη και υποστήριξη των έργων που αναλαμβάνουμε.
Συσκευές ωρομέτρησης προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης
Μία πληθώρα συσκευών διατίθεται για χρήση με το απαραίτητο λογισμικό για την ωρομέτρηση προσωπικού ή/και τον έλεγχο πρόσβασης. Σκοπός των τερματικών είναι η ταυτοποίηση του χρήστη για την είσοδο και την έξοδο / έναρξη ή τερματισμό εργασίας.
Ανάλογα τη συσκευή, η ταυτοποίηση γίνεται με τη χρήση κάρτας ή μπρελόκ, κωδικού PIN, δακτυλικά αποτυπώματα, αναγνώριση προσώπου, ίριδας οφθαλμού, ή με συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων. Οι συσκευές διαθέτουν μνήμη για την καταχώρηση των σχετικών ρυθμίσεων, των εργαζομένων που κάνουν χρήση της συσκευής και τις σχετικές εγγραφές/κινήσεις εισόδου/εξόδου. Κατά την ταυτοποίηση των χρηστών οι συσκευές ανταποκρίνονται με φωνητικά ή/και οπτικο-ακουστικά μηνύματα επιβεβαίωσης ή μη του χρήστη, πιθανά ιδιωτικά ή δημόσια μηνύματα, κ.ά. Ο χρήστης επιλέγει από τη συσκευή με τη βοήθεια των σχετικών πλήκτρων IN ή OUT ή άλλη κίνηση αν απαιτείται (για εφαρμογές τρίτων). Δύναται ωστόσο και η αυτόματη εναλλαγή καταστάσεων IN ή OUT σε προ-δηλωμένους χρόνους για την αποφυγή λαθών και συνωστισμού όταν γίνεται μαζική προσέλευση ή αποχώρηση του προσωπικού.
Οι συσκευές επικοινωνούν με το λογισμικό με τους περισσότερους από τους ακόλουθους τρόπους: μέσω δικτύου TCP/IP, ασύρματα μέσω WiFi, μέσω USB, σειριακά, κα. Σε απομακρυσμένες εγκαταστάσεις, η επικοινωνία με το λογισμικό γίνεται και μέσω DDNS. Εφόσον η επικοινωνία συσκευών και λογισμικού με τους τρόπους αυτούς είναι εφικτή, τότε, ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο (Realtime) το λογισμικό με τις κινήσεις που γίνονται είτε αναμένουν από το λογισμικό να γίνει η λήψη των σχετικών κινήσεων. Πολλές συσκευές περιλαμβάνουν λειτουργικό Linux WebServer, όπου επιτρέπουν την προβολή και διαχείριση ρυθμίσεων και κατάστασης της συσκευής τοπικά μέσω δικτύου.
Εφόσον οι συσκευές περιλαμβάνουν ρελε ή άλλες μεθόδους επικοινωνίας, δύναται να χρησιμοποιηθούν και για τον έλεγχο πρόσβασης (να επιτρέπουν ή να απαγορεύουν την είσοδο), ταυτόχρονα ή μη με την καταγραφή παρουσίας του προσωπικού. Πρόσθετες επιλογές διασύνδεσης περιφερειακού εξοπλισμού είναι συνήθως (ανάλογα τη συσκευή) διαθέσιμες.
Για εφαρμογές ωρομέτρησης προσωπικού δεν απαιτείται στις περισσότερες περιπτώσεις σύνδεση καλωδίων. Για τον έλεγχο πρόσβασης η διασύνδεση του εξοπλισμού εξαρτάται άμεσα από τον περιφερειακό εξοπλισμό και τη δομή του όλου συστήματος. Τα συστήματα τροφοδοτούνται από τροφοδοτικό 12VDC, USB 5V ή/και PoE, ανάλογα την κάθε συσκευή.
Πρόγραμμα ωρομέτρησης προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης
Το σχετικό λογισμικό που χρησιμοποιείται στις λύσεις αυτές, δύναται να λαμβάνει αυτόματα σε πραγματικό χρόνο τις κινήσεις εισόδου-εξόδου τη στιγμή που γίνονται, είτε με την επιλογή της λήψης εγγραφών, είτε σε προ-δηλωμένους χρόνους μέσα στην ημέρα, ταυτόχρονα από όλες τις διαθέσιμες, συνδεδεμένες συσκευές, τοπικά ή και απομακρυσμένες.
Η εφαρμογή εγκαθίσταται σε Η/Υ με Windows XP ή νεότερα με βάση δεδομένων SQL Server ή MS Access. Ανάλογα τις ρυθμίσεις, δύναται πολλοί υπολογιστές να έχουν εναλλάξ ή και ταυτόχρονη πρόσβαση στη βάση δεδομένων.
Μια πληθώρα λειτουργιών υποστηρίζονται από το πρόγραμμα ωρομέτρησης:
- Δημιουργία και διαχείριση δικαιωμάτων και ρόλων διαχειριστών.
- Άμεση, γρήγορη και εύκολη διαχείριση διαπιστευτηρίων (εκτός βιομετρικών) μεταξύ λογισμικού και συσκευών, ρύθμισης και ενημέρωσης των συσκευών.
- Διαχείριση χρηστών, μέθοδοι και διαπιστευτήρια ταυτοποίησης, επιλογή συσκευών και δικαιωμάτων χρήσης σε συσκευές, ομαδοποίηση σε τμήματα, δημιουργία πεδίων επιπλέον πληροφορίας, εισαγωγή/εξαγωγή χρηστών σε αρχείο excel.
- Δημιουργία και διαχείριση ωραρίων εργασίας, βαρδιών, κυλιόμενων και επαναλαμβανόμενων προγραμμάτων εργασίας, έκτακτα προγράμματα εργασίας, έξυπνη προσαρμογή στα προγράμματα εργασίας.
- Δημιουργία αργιών και αιτιολόγηση και διαχείριση τύπων απουσίας με δυνατότητα προσθήκης σχολίων, μαζικής αιτιολόγησης ή μεμονωμένα.
- Υπολογισμός και διαχείριση πληροφορίας για την εξαγωγή αναφορών (report). Εξαγωγή αναφορών σε excel ή σε εκτυπώσιμη μορφή. Μεταξύ άλλων, ανάλογα τις ρυθμίσεις, περιλαμβάνεται πληροφορία συνόλου εργασίας, καθυστερημένης άφιξης, πρόωρης αποχώρησης, χρόνος διαλείμματος, απόκλιση και χρόνος εργασίας εντός του ωραρίου, μερική ή ολική απουσία, συνοπτικά στατιστικά στοιχεία, κ.ά.
- Διαχείριση κανόνων υπερωρίας, ημερήσιας εργασίας, ομάδες πρόσβασης και χρονικές ζώνες, κανόνες πρόσβασης.
- Λειτουργίες ασφαλείας, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, ανάκτηση δεδομένων, διαγραφή δεδομένων, log αρχεία μεταβολών, κ.ά.
Προσφερόμενες υπηρεσίες
Τα συστήματα λύσεων A1, εξοπλισμός και προγράμματα, είναι εύκολα στη χρήση και δεν απαιτούν πολύωρες εκπαιδεύσεις και υψηλά κόστη υποστήριξης. Αν ωστόσο απαιτείται, η IDMTEC Technologies σας προσφέρει έπειτα από σχετική συνεννόηση, εκπαίδευση, τεχνική υποστήριξη, εγγύηση, εγκαταστάσεις και ότι απαιτείται στα πλαίσια της παροχής υπηρεσιών.
Επιπρόσθετος προαιρετικός εξοπλισμός
Τα συστήματα λύσεων Α1 μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα (standalone), με το σχετικό λογισμικό (κεντρική διαχείριση) και συνδυαστικά με πρόσθετο εξοπλισμό για τον έλεγχο πρόσβασης και την ωρομέτρηση του προσωπικού. Ανάλογα τις απαιτήσεις, ο πρόσθετος εξοπλισμός αφορά:
- Κάρτες και μπρελόκ για την ταυτοποίηση των χρηστών.
- Πίνακες ελέγχου πρόσβασης για πρόσθετη ασφάλεια και προστασία των συστημάτων.
- Πίνακες τροφοδοσίας με μπαταρία και σταθεροποιημένα ή pack τροφοδοτικά για την προστασία ταυτόχρονα του βασικού εξοπλισμού.
- Αναγνώστες καρτών ή δακτυλικών αποτυπωμάτων για τη δήλωση των διαπιστευτηρίων των χρηστών από τον Η/Υ.
- Καλύμματα αδιαβροχοποίησης συσκευών (για ορισμένα μοντέλα-συσκευές).
- Ρελε ασύρματης διαχείρισης εισόδου/εξόδου, μπουτόν απασφάλισης εισόδου/εξόδου, κ.ά.