Ψηφιακή κάρτα εργασίας και ρολόγια παρουσίας προσωπικού

Η Ψηφιακή κάρτα εργασίας αφορά μία δράση του υπουργείου εργασίας για την καταγραφή προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων από την εργασία τους. Πιλοτικά το πρόγραμμα έχει ξεκινήσει από 1η Ιουλίου 2022 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλη Οκτωβρίου 2022 για όλες τις επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό.

Το σύστημα  Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας απαιτεί πληροφορία που προσφέρουν οι λύσεις ωρομέτρησης προσωπικού σε συνδυασμό ίσως με προγράμματα διαχείρισης προσωπικού και μισθοδοσίας. Η ενημέρωση της απαραίτητης πληροφορίας στην πλατφόρμα ΕΡΓΑΝΗ, πρέπει να γίνεται άμεσα. Η απαραίτητη αυτή πληροφορία παράγεται εύκολα και γρήγορα, ακόμα και σε πραγματικό χρόνο από τα συστήματα ωρομέτρησης του προσωπικού.

Τα ρολόγια παρουσίας του προσωπικού εξυπηρετούν το σκοπό αυτό και έχουν άμεση σχέση με το σύστημα ψηφιακής κάρτας εργασίας, προσφέροντας ομαλή και εύκολη μετάβαση στα νέα δεδομένα και συμμόρφωση στις υποχρεώσεις της επιχείρησης.

Με τα σχετικά προγράμματα κεντρικής διαχείρισης για την ωρομέτρηση του προσωπικού και τα τερματικά-ψηφιακά ρολόγια παρουσίας του προσωπικού, καταγράφεται ο χρόνος εισόδου-εξόδου με ταυτοποίηση του χρήστη και προσφέρονται ρυθμίσεις που επιτρέπουν αξιόπιστο και έγκυρο έλεγχο από την επιχείρηση αναφορικά με το χρόνο προσέλευσης και αποχώρησης, το ωράριο εργασίας, τις αιτιολογήσεις απουσίας, κ.ά. Οι αναφορές ωρομέτρησης που εκδίδονται, περιλαμβάνουν πληροφορία που απαιτείται για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας όπου με ελάχιστη πλέον επεξεργασία η επιχείρηση συμμορφώνεται με τα νέα δεδομένα.

Η επιχείρηση μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο της χρονοπαρουσίας των εργαζομένων, ηλεκτρονικά και άμεσα, καθώς και τη δυνατότητα ενημέρωσης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας του ΕΡΓΑΝΗ σε πραγματικό χρόνο εξοικονομώντας σημαντικούς λειτουργικούς πόρους και χρόνο.

Η “Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας” γενικότερα ως λειτουργία και τα συστήματα χρονοπαρουσίας, προστατεύουν τον εργαζόμενο και την επιχείρηση!

Με τη χρήση των συστημάτων ωρομέτρησης του προσωπικού και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, η επιχείρηση εκσυγχρονίζεται και αναβαθμίζεται. Ανάλογα με τις λειτουργίες που προσφέρουν τα συστήματα ωρομέτρησης, εξοικονομούνται σημαντικοί λειτουργικοί πόροι διαχείρισης και οργάνωσης της επιχείρησης. Δίνεται η ευκαιρία καλύτερου και σε πραγματικό χρόνο ελέγχου, σωστής και έγκυρης καταγραφής δεδομένων και στατιστικών και διατίθεται πληροφορία που με εγκυρότητα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στατιστικής μελέτης και ελέγχου για την επιχείρηση. Οι εργαζόμενοι έχουν την ευελιξία μερικής διαχείρισης, με εγκυρότητα, συνέπεια και άμεση ενημέρωση του ελέγχου της εργασίας τους και των χρόνων εργασίας τους.

Σχετικά προϊόντα:

ANVIZ C2 Pro
Ωρομέτρηση Προσωπικού και Έλεγχος Πρόσβασης με δακτυλικά αποτυπώματα, κωδικό PIN και κάρτα RFID. Σύνδεση μέσω WebServer, TCP/IP, WiFi, USB Host, Relay, οπτικο-ακουστικά μηνύματα, άνετη οθόνη και πληκτρολόγιο

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση

Σχετικές ενημερώσεις

Ενημερώσεις

Ψηφιακή κάρτα εργασίας

Η  εφαρμογή του συστήματος ψηφιακής κάρτας εργασίας του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ θα υλοποιηθεί σε δύο (2) φάσεις με βάση σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου. Η πρώτη (1η)

Τεχνικές Αναλύσεις και Παραδείγματα

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΛΥΣΕΩΝ Α1

Οι λύσεις τύπου A1, απαρτίζονται από το απαραίτητο λογισμικό, τα τερματικά (ψηφιακά ρολόγια παρουσίας προσωπικού) και τον προαιρετικό πρόσθετο εξοπλισμό. Οι λύσεις μας συνοδεύονται από

Επικοινωνήστε μαζί μας ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας
και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει
μαζί σας το συντομότερο.