Έλεγχος Πρόσβασης και Ωρομέτρηση Προσωπικού
Το BioStar2 είναι ένα web-based πρόγραμμα για την καταγραφή του χρόνου παρουσίας του προσωπικού (ωρομέτρηση) και τον έλεγχο πρόσβασης. Από την εφαρμογή αυτή γίνεται η πλήρης διαχείριση των συμβατών δηλωμένων συσκευών και η έκδοση των απαραίτητων πληροφορίων και αναφορών για την ωρομέτρηση του προσωπικού και τον έλεγχο πρόσβασης. Η ιδιότητα του web-based (διαδικτυακού) προγράμματος επιτρέπει τη σχετική διαχείριση από οπουδήποτε σε οποιοδήποτε χρόνο, με την αξιοπιστία και ασφάλεια της Suprema. Η εφαρμογή BioStar 2 υποστηρίζει τόσο κεντρικά (centralized) όσο και κατανεμημένα (distributed) συστήματα, προσφέροντας ένα πλήρως βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης.
Στο BioStar 2 κρυπτογραφούνται όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τους χρήστες. Το πρόγραμμα είναι εξοπλισμένο με σύστημα διαχείρισης πληροφοριών ασφάλειας και απορρήτου.
Μεταξύ των πολλών διαθέσιμων λειτουργιών προσφέρει:
- Απομακρυσμένη, κεντρική και εύκολη διαχείριση συσκευών.
- Διαχείριση χρηστών και πληροφοριών ταυτοποίησης αυτών.
- Δημιουργία ρόλων χρηστών για τη χρήση του προγράμματος.
- Δημιουργία alert και ενημερώσεων του διαχειριστή του λογισμικού.
- Αναβάθμιση και ενημέρωση συσκευών απομακρυσμένα από το λογισμικό.
- Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο των κινήσεων από τις συσκευές, της κατάστασης του συστήματος και των συνδεδεμένων συσκευών, των ελεγχόμενων θυρών, των εξαιρέσεων, κ.ά.
- Καταγραφή θερμοκρασίας των χρηστών ως υγειονομικό μέτρο κατά covid-19 (απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός θερμομέτρησης).
- Καταγραφή των απαραίτητων log file και κρυπτογράφηση της βάσης δεδομένων.
Ωρομέτρηση Προσωπικού
- Διαχείριση κατηγοριών εργασίας και σχετικών κανόνων με λεκτική και χρωματική απεικόνιση.
- Δημιουργία ευέλικτων ωραρίων εργασίας, προγραμμάτων και βαρδιών.
- Πρόσθετες ρυθμίσεις ωραρίων για standard ή μη χρόνο διαλείμματος, κανόνες υπερωριών, κ.ά.
- Δημιουργία κανόνων καταγραφής και διαχείρισης της χρονοπαρουσίας, εργασία σε Σαββατοκύριακα και σε αργίες.
- Κυλιόμενα προγράμματα εργασίας με εύκολη αντιστοίχιση σε χρήστες και ομάδες χρηστών.
- Δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης εισόδου – εξόδου βάση του κανόνα FirstIN, LastOUT.
- Έκδοση αναφορών (report) ωρομέτρησης των εργαζομένων με την εφαρμογή διαθέσιμων φίλτρων και την επιλογή της προβαλλόμενης πληροφορίας.
- Αποθήκευση των φίλτρων ωρομέτρησης ως custom αναφορά με γρήγορη πρόσβαση.
Έλεγχος Πρόσβασης
- Ομαδοποίηση και διαχείριση των θυρών/συσκευών.
- Διαχείριση ομάδων πρόσβασης των χρηστών για την ελεγχόμενη πρόσβαση στους αντίστοιχους χώρους και συσκευές.