Web-Based πρόγραμμα ωρομέτρησης προσωπικού
και ελέγχου πρόσβασης

Έλεγχος Πρόσβασης και Ωρομέτρηση Προσωπικού

Το BioStar2 είναι ένα web-based πρόγραμμα για την καταγραφή του χρόνου παρουσίας του προσωπικού (ωρομέτρηση) και τον έλεγχο πρόσβασης. Από την εφαρμογή αυτή γίνεται η πλήρης διαχείριση των συμβατών δηλωμένων συσκευών και η έκδοση των απαραίτητων πληροφορίων και αναφορών για την ωρομέτρηση του προσωπικού και τον έλεγχο πρόσβασης. Η ιδιότητα του web-based (διαδικτυακού) προγράμματος επιτρέπει τη σχετική διαχείριση από οπουδήποτε σε οποιοδήποτε χρόνο, με την αξιοπιστία και ασφάλεια της Suprema. Η εφαρμογή BioStar 2 υποστηρίζει τόσο κεντρικά (centralized) όσο και κατανεμημένα (distributed) συστήματα, προσφέροντας ένα πλήρως βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης.

IDMTEC Suprema BioStar 2

Στο BioStar 2 κρυπτογραφούνται όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τους χρήστες. Το πρόγραμμα είναι εξοπλισμένο με σύστημα διαχείρισης πληροφοριών ασφάλειας και απορρήτου.

Μεταξύ των πολλών διαθέσιμων λειτουργιών προσφέρει:

  • Απομακρυσμένη, κεντρική και εύκολη διαχείριση συσκευών.
  • Διαχείριση χρηστών και πληροφοριών ταυτοποίησης αυτών.
  • Δημιουργία ρόλων χρηστών για τη χρήση του προγράμματος.
  • Δημιουργία alert και ενημερώσεων του διαχειριστή του λογισμικού.
  • Αναβάθμιση και ενημέρωση συσκευών απομακρυσμένα από το λογισμικό.
  • Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο των κινήσεων από τις συσκευές, της κατάστασης του συστήματος και των συνδεδεμένων συσκευών, των ελεγχόμενων θυρών, των εξαιρέσεων, κ.ά.
  • Καταγραφή θερμοκρασίας των χρηστών ως υγειονομικό μέτρο κατά covid-19 (απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός θερμομέτρησης).
  • Καταγραφή των απαραίτητων log file και κρυπτογράφηση της βάσης δεδομένων.

Ωρομέτρηση Προσωπικού

  • Διαχείριση κατηγοριών εργασίας και σχετικών κανόνων με λεκτική και χρωματική απεικόνιση.
  • Δημιουργία ευέλικτων ωραρίων εργασίας, προγραμμάτων και βαρδιών.
  • Πρόσθετες ρυθμίσεις ωραρίων για standard ή μη χρόνο διαλείμματος, κανόνες υπερωριών, κ.ά.
  • Δημιουργία κανόνων καταγραφής και διαχείρισης της χρονοπαρουσίας, εργασία σε Σαββατοκύριακα και σε αργίες.
  • Κυλιόμενα προγράμματα εργασίας με εύκολη αντιστοίχιση σε χρήστες και ομάδες χρηστών.
  • Δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης εισόδου – εξόδου βάση του κανόνα FirstIN, LastOUT.
  • Έκδοση αναφορών (report) ωρομέτρησης των εργαζομένων με την εφαρμογή διαθέσιμων φίλτρων και την επιλογή της προβαλλόμενης πληροφορίας.
  • Αποθήκευση των φίλτρων ωρομέτρησης ως custom αναφορά με γρήγορη πρόσβαση.

Έλεγχος Πρόσβασης

  • Ομαδοποίηση και διαχείριση των θυρών/συσκευών.
  • Διαχείριση ομάδων πρόσβασης των χρηστών για την ελεγχόμενη πρόσβαση στους αντίστοιχους χώρους και συσκευές.

Σχετικά προϊόντα:

OM120
Μονάδα επέκτασης εισόδων με 12 εξόδους ρελέ, χρήση σε ανελκυστήρα μέχρι 192 ορόφους, 2 είσοδοι AUX, υποστηρίζει μέχρι 31 συσκευές σειριακά
CoreStation_1
Πίνακας Ελέγχου Πρόσβασης
με μεγάλη κρυπτογράφηση

Ταυτοποίηση χρηστών με
δακτυλικά αποτυπώματα, RFID

Κεντρική διαχείριση
500Κ χρήστες, 5M εγγραφές
TCP/IP, 4xRelays, 4xWG
Μέχρι 132 συσκευές
WM5000P5
Σύστημα περιπολίας, GSM και RFID, εποπτία σε πραγματικό χρόνο, μηνύματα Alarm, καταγραφή 60.000 κινήσεις

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Suprema BioStar 2;

Επικοινωνήστε μαζί μας ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας
και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει
μαζί σας το συντομότερο.